wow4761

Members
  • Content count

    265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

wow4761 last won the day on November 21 2014

wow4761 had the most liked content!

Community Reputation

420 Much Liked

About wow4761

  • Rank
    Sex Addict
  • Birthday 03/05/92

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Washington, D.C.
  • Interests
    Besides the obvious,I thoroughly enjoy just spending time with friends, working on my golf game and swing, more golf, golf, golf, reading, movies etc. Basically I'm a go with the flow kind.
  • HIV Status
    Poz, Not On Meds
  • Role
    Versatile
  • Background
    More of a bottom but because I shoot massive loads ... I'll acquiesce another guy's request for a few loads dumped in his ass.
  • Porn Experience
    None that I can recall. Supposedly an unauthorized sex tape was filmed when I was extremely drunk during a college dorm party with some athletes.
  • Looking For
    Kissing is a MUST. I can go from the worst mood ever to horny as fuck in a second lol.

    Body contact and cuddling.

    Mutual oral AND rimming. Yes, in a bottom ... we're allowed to get horny af by eating a hot clean hole!

Recent Profile Visitors

2225 profile views
  1. I don't understand why anyone thinks Tampa - Clearwater- Pinellas - St Petersburg is great for ... anything other than a few good beaches? I used to live in Florida ... Orlando and Tampa areas, and there's no true sense of community or friends down there. It's incredibly cheap to live there, and the access to health care is abysmal. What you get, especially in Florida: 1. Druggies 2. Whores looking for sugar daddies 3. Old farts 4. Dimwitted idiots 5. Insanely self absorbed, arrogant, judgmental douches
  2. Happened earlier tonight. Got hit up on Grindr by a sexy blatino guy, 20 years old, looking to get off. We exchanged pics, and he really wanted my ass. He lives in the projects a few streets away. I was nervous as hell as not many people go there, but I was horny and needed a pounding before working out. The lights were off in his room, except for light coming in from a street light. He sat on the edge of his bed naked ... even with dim light, damn, what a sight: toned, six pack ... and that dick. Fuck. He ordered me to get on my hands and knees, and crawl over to him. He stood up and smacked my face with his huge dick. Teasing me, pulling away as I tried to get it in my mouth. After a minute or so, he grabbed my head with both hands, ordered me to open my mouth ... and slammed into my mouth. I was choking but he didn't care. He fucked my face for a few minutes before pulling me by the hair and throwing me on to his bed. Next thing I feel his tongue in my ass. Not the best rim job, but I wasn't complaining. This went on for maybe five minutes before he got up on the bed, spat on my hole, and pressed his dick against my hole. From the looks of it from earlier, he has a solid 8 monster thick inches of blatino dick. Uncut. He was not gentle at all ... roughly rammed the head in, then the rest of his dick in one slow motion. Good thing my ass has always been able to handle and take big dick. I felt him grab my cheeks with his hands, then he really started fucking me. Pulling nearly all the way out, then slamming back in. He fucked me rough for only a few minutes before I felt him thicken and spasm, and flood my hole. I thought he was done, tried to get up ... but he grabbed my hips and said, "We're done when I say I'm done" ... and resumed good assault on my ass. He fucked and filled me two more times! I love multiple loads from a top. After the third load, he snapped at me to get out. Haha yes. He's here for the summer, and told me I'll be his cum dump slut. Ooh yes.
  3. Last night ... I got hit up by an older black guy on Grindr. Just a mile away, which is good cuz I wasn't in the mood to travel far. I get to his place and we get to it pretty quickly. We both got naked and hopped on his couch, making out. A few minutes later, he's still sitting on the couch, with my ass pressed to his face with me on my hands and knees. Damn, he's really good at eating ass! I usually don't feel that much from getting rimmed, but he's a definite pro. Licking, sucking, probing my hole with his fat, long tongue. Licking and sucking my balls, then back to my ass. He did this for a good 45 minutes, then pushed me on to my stomach, then laid on top of me. Grinding that dick on my ass while sucking my neck. He wrapped his arms under my shoulders, pulling me into him while sliding his dick in me. I was so horned up and loosened from his rim job that he slid all the way in in a quick motion. His dick was average, about 6 inches, but I'm no size queen. It felt great! All about the motion for me ... and damn he is good. He pounced my hole good for only about 5 minutes before he slammed in and flooded my hole. I hadn't cum yet, so I face fucked him. Held his head against the couch, and fucked his face. I lasted maybe a minute before I unloaded in his mouth. I said thanks, and left, with a big load in my ass.
  4. Also DC Eagle by virtue of its location in Anacostia. It's just south of the Benning Rd / Minnesota Ave intersection. Across the street from the post office.
  5. For cruising black guys, Malcolm X - Meridian Hill Park off 15th / 16th and W St NW. LOTS of black guys of all ages, plus Howard students. I've lost count on how many black guys I've hooked up with right in the park.
  6. Resistance is a real threat if you happen to contract HIV and fail to add the third medication of the antiretroviral cocktail. At least that's what a friend said a doctor told him, and why patients must be tested every 3 months to renew their script.
  7. Another black guy last night. I received a Grindr message late last night from a 'straight' guy. No pics, said he's on the dl and has a girl. His stats were nice, but I was hesitant until he said he's looking to try bottoming. I was raging horny last night, and a hookup I had planned earlier flaked. So I headed to his place in PG ... worst case scenario we turn off the lights with him in doggie. Well, I'm glad I went. Short, petite yet toned build with a sweet bubble ass! We went straight to his room. I told him to strip, and I did too. He has a nice, thick 6 inch dick I enjoyed sucking. Lots of precum. I fingered his ass, and man another tight af one. I laid down on his bed and had him suck my dick while I rimmed him. Tasted so good. I was getting tired, it was 1 AM, so I threw his upper body off the bed, lifted his ass and had him on his knees, and I just drilled him. No lube, just my spit. I love it when my bitches squirm and wince. Means I'm doing something right lol. I gripped his hips as tight as I could, pulling him back as he was struggling to get away. After the first few thrusts, he calmed down and started moaning. His ass finally started to loosen a bit ... so I fucked harder and rougher. I was really only there to bust a quick nut. I had him get on the bed and on his back; pinned his legs to his chest, and fucked him hard. I had him stare into my eyes as I owned him lol. I lasted longer than I had planned. We fucked for a good 20 minutes before I plunged in deep and unloaded just as he was telling me not to cum in him. Haha slut, no, that's not how it works! I pulled out, wiped off my dick using his shirt, and walked out. At least he yelled, "Thanks!" as I walked out lol. Barely stayed awake on my drive back to home lol.
  8. This happened today at the gym hehe. A sexy black guy and I eyed each other as we walked past each other in the locker room entrance. I saw lust in his eyes, I saw his nice ass. I caught him looking at me again as I was turning the corner out of the locker room. I was horny and thought, why not find out if he wants to play? I walked back in and found him at the urinals. We caught each other looking over at each other, and I noticed he lowered his basketball shorts even more after my first peek over ... exposing that luscious, petite yet bubbly ass. I was definitely getting horny, and he saw it. He then walked away but toward the showers. He walked into a change station, pretty big one, but I didn't hear him lock the door. Checked to ensure no one was watching, and I quickly walked in and locked the door behind me. I barely turned around when he pulled down my shorts (no underwear when I workout) and started sucking my dick. Damn he's a pro lol. I had to bite my lips to avoid moaning loudly. I grabbed his head with both hands, held his head steady, and started fucking his face. He has no gag reflex, which was hot. I stopped after a minute. I led him to the bench in the change station and pulled down his shorts. Ooh I dove face first in that ass. Loved it ... sweaty and salty, yet clean. Just how I like my sluts. I stopped rimming him after a few minutes and just slid in his ass. Nice and tight, but I wanted to break him. About halfway in I simply forced the rest of my dick in to the hilt. He whimpered a bit, which made me even more horny. I bent over just enough to grab his shoulders, arched his ass up a bit, and simply drilled his ass. At this point I couldn't care less that people could hear the sound of my balls smacking his ass. I just wanted to bust a nut, so I only lasted a few minutes. I squeezed his throat, spit on his back, and slammed home. I flooded his ass good lol. Cum was dripping out of his ass. Hot. I pulled out and ordered him to clean up. He sucked me a bit, cleaned me off while jerking his dick. I told him I wanted his load ... just as he was about to bust he pushed me down on my knees and shoved his dick in my mouth. I think he was trying to choke me, his load was so big. I swallowed it, pulled up my shorts, and left to complete my workout. Great cardio session!
  9. Okay so I'm still a horny bastard. I'm a guy with needs lol. Still talking with the 20 year old guy. This happened last night. I've been chatting with another black guy on Grindr for a month, and we decided to trade numbers and meet in person downtown. We hit it off and went back to his place (learned only 1 mile away from me). We watched some TV before he made the first move. He used something to playfully hit my leg. I then gently punched his crotch. I made things right by whipping out his dick and sucking it. He's definitely a grower ... shit soft it's tiny but hard, a thick 9 inches. He enjoyed grabbing the back of my head and forcing it down. One of his roommates and a friend were in the kitchen next to us lol. Rather suddenly he grabbed a hand and pulled me to his room. We started making out, fondling each other. I teased him a bit, sucked his nipples. I was thrown face down on the bed, and then felt his tongue in my ass. Damn, a LONG tongue hehe. I was moaning and without warning he placed the tip of his dick at my hole. He was gentle, which is good cuz he's so thick. Once all the way in, he waited a minute before really giving me a pounding. Smacked my ass cheeks hard, squeezed them, pinched my nipples. The bed was rocking, my head was hitting the wall, I was moaning loudly over the music playing. He lasted longer than most, but I wasn't complaining. He lasted almost an hour. He did the impossible: He fucked the cum out of me! OMG I love it when this happens, most intense orgasms. I blasted a huge load on his bed while screaming his name lol. That set him off, and he plunged deep, choked me, bit my neck ... and absolutely flooded my hole. He's so think I felt each spasm. We cuddled a bit after, and agreed to meet again. I'm tagging that ass!
  10. This happened on Friday night. A sexy black guy hit me up on Grindr, and we messaged each other for a week before moving to actual text messaging for a few days after. We hinted at what we are both into sexually, but never asked for sex. We mainly talked about other interests, and decided to meet. I'm a bit naive at times, and I'm still wondering if he planned on a hookup. He shows up to my place at 10pm. We walked around, chatted, then went to my place. We watched TV and I slowly moved closer to him on the couch ... commented on his legs ..rubbed them, and then we started to cuddle. I honestly felt a connection, and I saw it in his eyes too. He made the move to start making out, and we kissed for a good five minutes. I rubbed his ass, and found a jockstrap. Hot. We both stripped, and I started sucking his dick. Not huge, but a good 6 inches of delicious black dick. He oozed tons of precum. We switched place and he sucked my dick. He's 20, and obviously new to all this as he was awkward and not that great at sucking. I moved us to my bedroom as I sensed roommates were going to come home (they did, exactly 2 minutes later lol). We resumed cuddling naked, and I then resumed sucking his dick. OMG his precum was so good. We switched again, but this time I fingered his ass. Damn. The tightest, by far, I've ever had. I couldn't even put any part if my pinky up there! I said to flip on stomach so I can rim, and he honestly was confused. lol ..I flipped him over and dove face first into that ass. So damn good! I rimmed him for a few minutes while stroking and lubing my dick. By text he said he's a top ... no no, he's a bottom. Way too passive. Without warning I put weight on his back, lift his ass up, and slowly sink into his tight hole. Damn it took me forever just to get my head in lol. Once it popped in, I slowly sank in in one motion. He was really moaning loudly, screaming my name and I hadn't even started. Once in, I decided to be rough. I pounded him, but didn't last long. Maybe a few minutes ... I didn't even ask if he wanted it raw, he was going to take it. I slammed in and flooded his hole. Damn, massive as I hadn't cum in a week. I flipped him over and drained his dick, swallowing most of his load but sharing some as I made out with him. We fell asleep, him in my arms. We awoke 5 hours later and he left. I am honestly developing feelings even though I shouldn't. We're still talking, although nothing sexual ... yet. He's ruining my urges for hookups!
  11. Nothing special. I was working out at the gym when I got a message on Grindr. Hung latino guy, on the dl. He asked if I suck dick, and of course I do. He sent a pic, and damn what a sight: thick, uncut, 8 inch dick. I went to his place, he said this has to be quick as his girl is home. We met in the laundry room. He leaned against a washer, and whipped out his thick dick. I eagerly got on my knees and inhaled it ... sucking it until it got hard. I paused, and he simply grabbed both sides of my head and fucked my face. I was choking, but he didn't care. "Good faggot. Want my load?" He made me look up into his eyes as he owned my throat. Haha like I could answer, or had a choice. Only a few minutes later he grunts, slams all the way in, and unloads. He pulled out, wiped his dick on my shirt, and left. Damn that was hot.
  12. Haha since moving to DC I've had zero guys lecture me about going raw, or even asking for a condom when we meet in person even if profile says 'safe only'. In fact ... I've never had a guy even bring up raw / safe, or HIV status. It's just if I'm physically clean, or STD free. Remember some of the profiles are of health workers and religious zealots, out on a crusade; on BBRT, I see at least two health outreach ones, commonly when Cumunion is in town at Crew. Uncommon, but it happens.
  13. You need PCR HIV test if you want to know when you converted. Those are accurate a mere 1-2 days after exposure, and test for actual virus. Insurance usually covers it if your doctor informs them you're in a high risk group.
  14. Just finished a minute ago. Any surprise he is a black guy? This small framed, medium height black guy (5'6") hit me up on a4a about a week ago, asking me to fuck him. I didn't hear much from him after the first day, so I thought he was a flake. This morning, I get a message, "You free right now?" Hell yes, for tight black ass I am always free! I told him yes and my address, and hopped in the shower. The God's were on my side today, as I have the house all to myself today. We didn't talk status or stds; for the record I'm negative for common STDs. He texted me, "Here" ... and I open the door to a fine black guy; a bit on the hood side but that ass. I told him we're fucking in the living room. He then stripped naked, and I did too. We made out for a few minutes, with me fingering his ass and he stroking my dick. Then I threw him on the couch, face down, and dove into that ass with my face. Damn, so tasty and TIGHT af; did this for like 3 minutes. I then had him very in his knees and ordered him to suck my dick like a good bitch. Damn he definitely knows how to suck ... almost made me cum! After a few minutes of this, I had him get on his back, hold his legs to his chest ... and mercilessly slammed my entire dick in his ass. No lube, not even spit. I got so hard and horny hearing him whimper, wince, and moan. He was taking it like a good, obedient cum slut should. I alternated between fucking that fine ass, and rimming for a good hour. I had him begging for my load but I decided to make him wait even longer. Told him he'd need to bust a load in my mouth first. Haha the struggle he had to stay hard and bust from oral was hot. I did this so he'd be even tighter. Once he did that, I used some of his cum to lube my dick, and I resumed my assault. I had him doggie, and wrapped an arm around his neck and choked him. Bit him, and smacked his ass with my other hand. I lasted another 5 minutes or so, being as rough and dominant as I could. Let me add, he is into race play so I chose my time to say something until I was about to bust. Told him, "Look at this. A good (word) gonna take my load. What do (word) want? What do they need?" He said, "Your load. We need cum, sir" and damn it, that set me off the edge. I plunged in his ass, flooded his hole, and then made him suck me clean. Dunno why I'm starting to get into domination. Or topping.
  15. Naturally? Edge. Get real close a few times ... hold back. Whenever I do this, the guy either chokes from the massive load if taken orally, or his ass can't hold it all if I'm breeding.They are always pleasantly surprised at my load size!

Other #BBBH Sites…